Administratief medewerker Verwerking Sparen bij de Rabobank

Vacature 26-01-2022 18:58 (8 maanden geleden) Chaima Masouti
  • FinanciĆ«le administratie

Functienaam: Administratief medewerker Verwerking Sparen Startdatum inzet: z.s.m. Verwachte einddatum: 01-12-2022 Plaats van inzet: Thuiswerken (1x per maand Eindhoven) Aantal contract uren per week: 32-36 Uiterste datum van aanbieding: 02-02-2022 00:00 Recruiter: Annemiek Burggraaf-Lub

Voor Rabobank is Brainnet op zoek naar een Administratief Medewerker.

Deze aanvraag leent zich uitstekend voor statushouders.

De Rabobank is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.

Team Verwerking Sparen beheert de rekeningen op het gebied van Werknemersparen binnen de Rabobank en verzorgt de centrale verwerking van alle kapitaaloverdrachten. Daarnaast staat dit onderdeel opgesteld om alle centrale administratieve werkzaamheden voor de keten Sparen uit te voeren.

De processen bij Sparen worden één voor één geoptimaliseerd voor de virtuele propositie. Jouw rol is o.a. om processen die spaak lopen vanuit Kapitaaloverdracht weer vlot te trekken voor de klant en processen die nog niet zijn geautomatiseerd zo adequaat mogelijk uit te voeren. Jouw instelling streeft naar iedere dag een beetje beter! Vanwege de snel opeenvolgende veranderingen op onze afdeling, dien je sterk in je schoenen te staan en flexibel ingesteld te zijn.

Jij kunt het verschil maken door als Medewerker Verwerking Banksparen een proactieve houding te laten zien en aan te pakken. Je handelt met plezier de vragen van klanten/lokale banken af. Het functionele klantcontact met de klanten vindt plaats via telefonie, het contact met de interne collega's via chat.

Qua profiel zoeken we een aanpakker met een proactieve houding.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal MBO4 diploma;
  • Je hebt werkervaring op het gebied van administratieve processen;
  • Kennis van Bankspaarproducten is een pré;
  • Je bent communicatief vaardig in woord (B1) en geschrift (B2);
  • Je bent in het bezit van Wft Basis of bereid deze binnen 3 maanden te halen;
  • Je herkent knelpunten in processen en bezit een natuurlijke passie om continu te verbeteren;
  • Een teamplayer die een bijdrage levert aan een gezamenlijk resultaat en daarbij anderen weet te inspireren en stimuleren;

Wij bieden:

  • Leerzame functie waar je de financiële wereld vanuit het oer-product Sparen leert kennen;
  • Complexiteit ervaart omdat de uitzonderingen telkens weer een ander aspect bevatten;
  • Een enthousiast team wat voor klant en collegae van de lokale bank een stapje extra zet;
  • Een opdracht voor een periode van 9 maanden waarbij een mogelijkheid tot verlenging bestaat.

Aanvullende informatie: • Momenteel wordt er bij deze klant thuis gewerkt en worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd. Het team komt 1 keer per maand samen op locatie Eindhoven; • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 5 van de Rabobank cao; • Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands; • Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening. • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd. • De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij Brainnet - Rabobank is aangeboden; • Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag; • Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.

BELANGRIJK!: Vul alle kandidaat gegevens juist in. Vul bij “woonplaats” de woonplaats in van de kandidaat. Dit zijn gegevens die de klant wil ontvangen met de aanbieding. Bij onvolledige/onjuiste aanbiedingen is er een risico dat de kandidaat niet aangeboden kan worden en hiermee afgewezen wordt.

Je beste kandidaat kan worden aangeboden door een reply op deze e-mail. Vermeld altijd het bovenvermelde aanvraagnummer in de onderwerp regel. Wij willen graag benadrukken dat je alleen jouw beste kandidaat aanbiedt.

Benodigde informatie: Bij de aanbieding ontvangen we graag de volgende gegevens. Incomplete aanbiedingen kunnen we helaas niet in behandeling nemen: • Een recent CV (inclusief achternaam, geboortedatum en woonplaats);
• Een korte motivatie waarom deze kandidaat geschikt is; • Ingevulde tabel (zie onder).