Office medewerker Utrecht

Vacature 15-11-2021 13:43 (3 weken geleden) chaima Masouti
  • Alle sectoren

Bij JINC vinden wij het belangrijk dat ieder kind in Nederland dezelfde kansen krijgt. Dankzij jouw facilitaire bijdrage aan JINC Utrecht worden via onze projecten honderden kinderen, scholen en bedrijven met elkaar verbonden.

Dit ga je doen: Het betreft een leuke, veelzijdige baan binnen een ambitieuze organisatie. Je bent een talent in planning en organisatie en je vindt het leuk om dit te combineren met communicatieve en administratieve taken. Je bent het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van de vestiging Utrecht. Je hebt telefonisch contact met leveranciers, partners en vrijwilligers. De vestiging kan dankzij jou vlekkeloos opereren.

Zo ziet je werkdag er straks uit: Je start de dag met koffie of thee en kletst bij met collega’s Maron en Anna. Je start je pc op en opent de algemene mailbox. Je ziet een verzoek over een partnerschap met JINC en het verzoek of je een aantal externe gesprekken in wil plannen. Je beantwoordt de mails en plant de afspraken in. Tussendoor ontvang je een telefoontje van een vrijwilliger die de Sollicitatietraining over twee weken af wil zeggen. Dit geef je zo snel mogelijk door aan je collega Hanneke, die dit op gaat lossen. Aan het eind van de ochtend ontvang je een bedrijf dat kennis komt maken met JINC. Je luncht op kantoor met Niels, Annechien, Maud en Roona. In de middag bel je nieuwe vrijwilligers die geïnteresseerd zijn in JINC en maak je met Simone informatiepakketten voor de komende Bliksemstages. Je sluit de dag af met wat laatste mails, zodat je morgen met een lege inbox begint.

Dit neem je mee:

  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent organisatorisch en communicatief sterk en kunt goed overweg met uiteenlopende gesprekspartners.
  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en proactief.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het werken met computersystemen, ervaring met Sharepoint en Microsoft Dynamics CRM is een pré.
  • Je bent woonachtig in of rondom Utrecht.
  • Je bent bevlogen en wil je graag inzetten voor een maatschappij waarin ieder kind kansen krijgt – ongeacht sociaaleconomische of culturele achtergrond.

En dit krijg je van ons;

  • Een spilfunctie voor 32 uur in een bevlogen team binnen een inclusieve organisatie.
  • Ondersteuning bij je ontwikkeling zodat je kunt blijven groeien. Je krijgt hiervoor ook een loopbaanbudget tot je beschikking. Daarnaast kun je diverse trainingen volgen, zoals time management.
  • JINC volgt de cao Sociaal Werk met een inschaling in schaal 4 (€ 2.009 tot maximaal € 2.338 bruto per maand op basis van 36 uur, afhankelijk van je ervaring) en een goed pensioen.
  • De cao hecht veel waarde aan flexibiliteit. Het individuele keuzebudget van 17% (o.a. vakantietoeslag en eindejaarsuitkering) kan naar behoefte worden ingezet in de vorm van tijd of geld.
  • Een tijdelijk contract met intentie tot verlenging.

Enthousiast? Kan je niet wachten om je steentje bij te dragen aan de missie van JINC? Solliciteer zo snel mogelijk!

We kunnen helaas geen sollicitaties beoordelen die op andere manieren bij ons binnenkomen dan via het sollicitatieportaal.

We sluiten de vacature op 28 november. De telefonische kennismaking staat gepland op 29 of 30 november. De interviews staan gepland op 7 en 9 december in Utrecht.

Meer weten over de functie? Neem contact met ons op Contactpersoon: Evelien Harte Telefoonnr. werk: 030 76 00 854 E-mail werk: eharte@jinc.nl

Heb je vragen over het sollicitatieproces? Neem contact op met het HR-team.

Als medewerker van JINC moet je een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen, de kosten hiervoor worden vergoed.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.