Alle berichten

Adm mdw gezocht, stichting Utrecht - 8 tot 16 uur

Vacature 20-06-2018 10:23 (1 jaar geleden geleden) Hanneke
  • ICT

Werken als allround administratief medewerker voor een stichting in Utrecht Utrecht | Provincie Utrecht | Administratieve vacatures | Secretariele vacatures | Administratief medewerker | Backoffice medewerker | Receptioniste | Secretaresse | Parttime (overdag) | HBO | Universiteit ​ Voor onze opdrachtgever stichting PHOV zoeken we een administratief medewerker voor ongeveer 16 uur per week. Ben jij op zoek naar een leuke en uitdagende functie in Utrecht, waar jij je vaardigheden volledig kan in zetten? Dan is dit de ideale baan voor jou! Lees snel verder!

Functieomschrijving Stichting PHOV geeft veiligheidskundige opleidingen, gericht op kwaliteit en kennisverspreiding. Ze houden zich bezig met het opleiden van mensen op het gebied van arbeidsveiligheid. PHOV is dan ook een stichting zonder winstoogmerk Mooi omschreven, maar wat ga jij nu precies bij deze stichting doen? Je zult je collega's gaan ondersteunen in het bijhouden van de administratie, het behandelen van telefonische aanvragen, het bijhouden van de digitale leeromgeving, archiveren en diverse hand- en spandiensten. Ook moet je makkelijk overweg kunnen met Microsoft Word, Excel en Powerpoint. Dit zal voor ongeveer 8 tot 16 uur zijn. Wat wij bieden Een kans om je administratieve talenten te ontwikkelen Een intiem en klein team van collega's waar je veel vrijheid krijgt Een uitdagende baan voor 8 tot 16 uur in de week Een werkplek centraal gelegen in Utrecht Wat wij vragen Minimaal hbo werk- en denkniveau Je hebt ervaring met digitale leeromgevingen Je bent accuraat en gaat secuur te werk Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Extra informatie Opleidingsniveaus HBO, Universiteit Plaats Utrecht Werkuren per week 8 - 16 Dienstverbanden Parttime (overdag) Verantwoordelijk voor Verantwoordelijk voor digitale leeromgeving en administratieve werkzaamheden Gepubliceerd op 18-06-2018 Solliciteer direct!

Contactpersoon: Puck Janssen, bereikbaar op tel. 030-2380310 of 0682873545 Stel een vraag over deze vacature Ontvang nieuwe vergelijkbare vacatures in je mailbox Geef hieronder aan in welke omgeving je een vergelijkbare functie zoekt en ontvang nieuwe relevante vacatures in je mailbox.

< 10 km

Administratief

Secretarieel

Parttime (overdag)

Alert opslaan Is dit ook iets voor jou? Ideale parttime bijbaan bij Rabobank als Junior Process Controller in Utrecht Direct parttime aan de slag als tijdelijk Administratief Medewerker CRM bij BAM in Bunnik Mbo startersfunctie op afdeling financiën in Amersfoort Voor 24-40 uur aan de slag als klantenservice medewerker in de zorg in Maarssen Per 2 juli gezocht: administratief medewerkers (24 - 40 uur) bij Mediq in De Meern Deel deze vacature

Toch niet helemaal waar je naar op zoek bent? Zoek hier verder!

Zoeken We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ. Vestigingen Alkmaar Amersfoort Amsterdam-Centrum Amsterdam-Noord Amsterdam-Westerpark Amsterdam-Zuidoost Apeldoorn Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Hoofddorp Leeuwarden Leiden Maastricht Nijmegen Roermond Rotterdam Tilburg Utrecht Zwolle Kandidaten Inschrijven Traineeships Over YoungCapital Werken bij YoungCapital Bladeren door vacatures YoungCapital Apps YoungCapital IOS App YoungCapital Android App FAQ Partners Werkgevers Werkgevers home Vacature aanmelden Tarief berekenen Referenties Zoeken

Download nu de app

© 2018 • KvK nr: 65327853 • Algemene voorwaarden • Privacy • Contact

YoungCapital Google score 4.3 - 2796 reviews

× Wees er snel bij!

Ben jij perfect voor deze baan? What you're waiting for! Solliciteer snel, voordat het te laat is! Solliciteer direct!