Alle berichten

Financieel-adm mdw fulltime Utrecht - tijdelijk (28-05-2018)

Vacature 01-06-2018 12:07 (1 jaar geleden geleden) Hanneke

Financieel Administratief Medewerker (fulltime) – regio Utrecht gezocht op uitzendbasis tot +/- oktober.

Over de functie: Momenteel zoeken wij voor onze klant, gevestigd in regio Utrecht, een enthousiaste aanpakker die het leuk vindt om de komende maanden het team te versterken binnen de financiele administratie! De term hands-on is een containerbegrip, maar in dit geval is die handen-uit-de-mouwen-mentaliteit echt een must! Er spelen veel projecten op het moment binnen de afdeling en gezien uitval binnen het team vanwege een langdurig zieke, is de hulp zeer gewenst! Het bijwerken van de achterstanden in combinatie met op uitvoerend niveau de projecten oppakken zal aan de orde van de dag zijn. Gezien het lastig inschatten is wanneer de persoon die ziek is terug zal komen, kan het project wellicht ook langer gaan duren.

Dus ben jij direct beschikbaar en wil jij op fulltime basis de komende maanden jouw energie en expertise toevoegen aan de afdeling? Graag horen wij van jou!

Ben jij een schoolverlater? Deze rol kan ook voor iemand zijn die net vanuit de schoolbanken en met stage ervaring verdere werkervaring wilt gaan op doen.

Cultuur: In de internationaal georiënteerde omgeving heerst een informele en no-nonsense cultuur. Er werken veel verschillende nationaliteiten en de Engelse taal beheersen is dan ook wel van belang. De groep medewerkers is daardoor heel divers. Er is veel ruimte om je te ontwikkelen, je komt binnen een gezellig team terecht waar een dosis humor ook onderdeel is van het werken. Plezier en werk sluit dan ook mooi bij elkaar aan.

Locatie: Europees Hoofdkantoor (Omgeving Utrecht).

Over de functie: In deze verantwoordelijke, uitdagende en vooral veelzijdige (fulltime) functie werk je op een relatief kleine afdeling van ongeveer 4 personen. In deze rol ben je de Administratieve duizendpoot die snel schakelt tussen interne en externe afdelingen en zorgt voor onder andere een tijdige betaling van onze crediteuren en debiteuren. Ook ben je in staat om vragen en klachten te behandelen.

Jouw taken: Jij bent verantwoordelijk voor de crediteuren administratie; Jij draagt bij aan de verwerking van alle inkoopfacturen mbt goederen; Jij bent daarnaast bezig met het afstemmen van de Intercompany balansen; Het onderhouden van contacten met de diverse afdelingen zoals b.v. logistiek, sales, marketing etc.

Wie ben jij: Beschik jij over: Minimaal MBO niveau 4 binnen de financiële administratie met ervaring of HBO niveau binnen Accounting? Goede communicatieve en probleemoplossende vaardigheden? Het vermogen om onder druk te werken voor het halen van deadlines? Ben jij een Teamplayer en vindt jij humor op de werkvloer ook bijdragen aan een gezellige sfeer? De Nederlandse en Engelse taal beheersen is een vereiste; Kennis en ervaring met Microsoft Office is een vereiste;

En ben jij bovenal per direct beschikbaar?

Dan is deze rol geschikt voor jou! Reageer en stuur jouw cv naar: melissa.vanwee@greenbergstaffing.nl. Voor vragen kun jij bellen naar Greenberg Staffing op het nummer: 020-3337890 en vraag naar Melissa van Wee om jouw vragen persoonlijk te beantwoorden!