Nieuw bericht

Administratief medewerker bij recare

Vacature 21-10-2018 17:51 (16 uur geleden) Dirkje
  • Administratie

Administratief medewerker/ Teamondersteuner

Stichting Re-care bied intercultureel hulp en dienst verlening in het sociaal en veiligheidsdomein. Wij zijn op zoek naar een Parttime Administratief medewerker/ teamondersteuner (24uur). Een gedreven en betrokken professional die onder meer zorgt voor het compleet houden van de front en back office administratie.

Daarnaast ben je als teamondersteuner samen met de coördinator verantwoordelijk voor de planning en kwaliteit van ons team. Ons team is de stap aan het maken richting zelforganisatie. Dit betekent ook dat je bij houd wanneer de kwaliteitsdocumenten aangeleverd moeten worden. Je zorgt ook voor een optimale administratie van gemaakte afspraken en registratie van de planning.

De coördinator is verantwoordelijk voor het functioneren van de teams, maar jij vervult een zeer belangrijke ondersteunende rol hierbij. Zo stimuleer je continue de zelfredzaamheid van het team in de breedste zin van het woord tijdens je contactmomenten met medewerkers. Je bent om deze reden ook regelmatig aanwezig bij teambijeenkomsten en helpt mee deze te organiseren.

Jij maakt onderdeel uit van een enthousiast team en samen met je collega’s zorg jij ervoor dat onze cliënten altijd de hulp en dienst verlening ontvangen die ze nodig hebben. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste teamplayer die drie dagen per week beschikbaar is.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste teamplayer die drie dagen per week beschikbaar is.

Wat ga je doen? Jij bent een alleskunner die diverse soorten administratie verwerkt en het administratieve proces bewaakt:

  • Bereidt facturatie/declaratie voor en bewerkt de gegevens voor (verzamel)facturen;
  • Verwerkt, controleert en monitort declaraties;
  • Dossierbeheer;
  • Voert de administratie;
  • Bewaakt de kwaliteit verantwoording
  • Frontdeskfunctie: telefonisch contact met klanten en opdrachtgevers;

Jouw drive is onze kracht Wij zoeken een administratief medewerker die zich herkent in de volgende kenmerken:

  • Je hebt kennis van administratieve werkzaamheden op minimaal MBO-4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van het Office Pakket (voornamelijk Word en Excel);
  • Je bent klantvriendelijk en je hebt bij voorkeur affiniteit met de zorg;
  • Je bent communicatief sterk, houdt van aanpakken en kunt zelfstandig werken;
  • Je herkent je in de volgende competenties: plannen en organiseren, mondelinge vaardigheid, aandacht voor details, kwaliteitsgerichtheid, voortgangscontrole, professionaliteit/integriteit, klantgerichtheid en samenwerken.

Wat wij bieden

  • een zelfstandige en verantwoordelijke baan met veel afwisseling;
  • een informele werksfeer in een ambitieuze organisatie;
  • een contract van 24 uur per week (geen 8:00 tot 17:00 mentaliteit);
  • Startdatum: uiterlijk 1 december 2019;
  • Het contract is in beginsel voor bepaalde tijd;
  • Salariëring in schaal 4 (€ 1.885 - € 2.754) op basis van een fulltime dienstverband;
  • Stichting Re-care valt onder de CAO Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening 2017–2019. Je kunt onder andere rekenen op een goed pensioen en reiskostenvergoeding.

Je kunt bij ons het maximale uit je vakmanschap halen Je werkt in een leuk team met enthousiaste collega’s. Je kunt rekenen op een salaris dat past bij je functie, ervaring en prestaties. Wij stimuleren je om kennis op te doen en het maximale uit je vakmanschap te halen.

Heb jij de Re-care mentaliteit? Beschik jij over de juiste drive, kunnen onze klanten en je collega’s op jou bouwen en heb je affiniteit in de zorg en welzijn? Stuur dan je sollicitatie en curriculum vitae naar laurens@re-care.org

Administratief medewerker bij toptaal

Vacature 21-10-2018 10:17 (23 uur geleden) Dirkje
  • Administratie
  • Gastvrouw
  • Onderwijs
  • Opleiding / training

Administratief medewerker intake Organisatietopper in Amsterdam Je doet Je geeft vooral telefonisch informatie over de cursussen en mogelijkheden van TopTaal, zodat cursisten weten wat ze kunnen verwachten van hun taallessen. Jij zorgt voor de planning en uitvoering van de intakes en een goede verwerking van de gegevens van nieuwe cursisten zodat de cursisten snel kunnen instromen in de juiste taalcursus. Je ontvangt cursisten, zorgt voor de juiste documenten en hebt contact met externe partijen.

Je bent. Je bent klantgericht, probleemoplossend, integer, flexibel en accuraat. Iemand die zorgt dat de cursisten zich welkom voelen vanaf het eerste contact met ons. Je houdt goed het overzicht, bent een organisatietalent, initiatiefrijk en een administratieve topper. Je bent enthousiast en behoudt de rust in drukke tijden. Je bent communicatief vaardig, je werkt tenslotte bij een taalbureau.

Je biedt. Jouw MS Office-ervaring Minimaal 2 jaar administratieve werkervaring in aanvulling op je MBO 4 diploma Jouw uitstekende kennis van de Nederlandse, Engelse en bij voorkeur Spaanse taal. (Tigrinya is een pré) Jouw professionele uitstraling Jouw affiniteit met taalonderwijs en/of de doelgroep anderstalige volwassenen

https://www.toptaal.com/over-toptaal/vacatures-bij-toptaal/administratief-medewerker/

Administratief medewerker intake - Amsterdam | Top...
NT1 en NT2 onderwijs deskundige
Chef bediening bij taalschool Queridon

Chef bediening bij taalschool Queridon

Vacature 19-10-2018 14:24 (2 dagen geleden) melissa
  • Horeca

Chef-bediening 28 – 36 uur

Werken bij het Hilton op Schiphol, of in een ander hotel?

Vacature 19-10-2018 8:33 (3 dagen geleden) Danielle van elk
  • Horeca

Schiphol: Heb jij een vluchtelingenachtergrond? Wil jij meer weten over werken in een hotel in Nederland? Of wil je in gesprek gaan met recruiters van Hilton? Wil je een CV check?

Kom dan naar Hilton Meet & Greet van VluchtelingenWerk Nederland i.s.m. Refugee Start Force op zaterdag 17 november, 13.30-16u, bij Hilton Hotel Schiphol (5 minuten lopen van het station). Je kunt zelf bepalen wanneer je komt en hoe lang je blijft.

Recruiters van (bijna) alle vestigingen van Hilton Nederland en van verschillende afdelingen (receptie, bar, restaurant, schoonmaak e.d.) zijn vertegenwoordigd. Hilton heeft vestigingen in: • Rotterdam • Amsterdam (meerdere vestigingen) • Schiphol • Den Haag • Leiden • Soestduinen Voor actuele vacatures bij Hilton zie: www.jobs.hilton.com

Er zijn ook partners van Hilton aanwezig waarmee wordt samengewerkt. Dit keer zijn dat: • Werken in een Hotel – www.werkenineenhotel.nl • Starbucks – https://lnkd.in/d9BtFen Met hen kun je ook in gesprek.

Meld je aan via: https://lnkd.in/d9hvXPk

Na aanmelding ontvang je een bevestiging. Deze moet je kunnen laten zien (print of op je telefoon). ZONDER BEVESTIGING GEEN ENTREE. Let op: aanmelden kan tot en met 10 november.

Hilton Careers - We Are Hilton, We Are Hospitality

Administratief medewerker op een school (8uur pw)

Vacature 16-10-2018 14:39 (5 dagen geleden) Dirkje
  • Administratie
  • Onderwijs

het Berg en Bosch Onderwijs zoekt voor de administratief medewerker iemand voor ongeveer 8 uur in de week die onder de banenafspraak valt. De medewerker gaat lichte administratieve taken uitvoeren, wat telefonisch werk en wat ontvangst aan de balie.

De lichte administratieve taken bestaan uit; post opmaken en wegbrengen; kopiëren van verschillende papieren, archieven van verschillende documenten

Daarnaast wordt er naar de school gebeld door bijvoorbeeld ouders. Deze mensen hoeven niet inhoudelijk te woord worden gestaan, maar er moet wel een telefonische vervolgafspraak gemaakt worden.

Daarnaast is er ook een kleine balie waaraan mensen komen met vragen. Ook hier kan een rol voor de kandidaat weggelegd zijn.

Het gaat in 1e instantie om een baan van 8 uur in de week. Die ze misschien, mocht dat lukken willen uitbreiden.

interesse? stuur een mailtje naar Danielle van Elk <Danielle.van.Elk@wij30.nl>

Algemeen medewerker

Vacature 03-10-2018 12:57 (2 weken geleden) Hanneke
  • Horeca

Algemeen medewerker FreshMeals Utrecht Postcode 3534 in Utrecht West €15 per uur Deeltijd Functieomschrijving FreshMeals Utrecht maakt mensen gelukkig met het bezorgen van heerlijk gezonde maaltijden. FreshMeals groeit mede dankzij goede mond-tot-mond reclame snel! Hou je van afwisselend werk? Werk je graag in een leuk team met gezellige mensen ? Dan zijn wij op zoek naar jou! Functieomschrijving Je werkt voor een mooi salaris en in overleg bepaal je je eigen uren. Als allround hulpmedewerker heb je een leuke afwisselende bijbaan. Je kan worden ingezet voor verschillende werkzaamheden waarbij we rekening houden met je wensen en voorkeuren. De werkzaamheden zijn als volgt: Bezorgen: met de elektrische fiets, scooter of auto. Keuken: helpen met snijden, inpakken van maaltijden en andere leuke taakjes in de keuken. Schoonmaak: spoelen, afwassen en schoonmaakwerkzaamheden. Promotie: het verspreiden van reclamefolders. Wat wij bieden: Een mooi uurloon afhankelijk van jou leeftijd. Fooi Een leuke bijbaan Flexibiliteit, jij bepaalt wanneer je werkt. Heel veel plezier binnen een jong bedrijf. Het is hier nooit saai! Wat wij vragen: Representatief zijn Enthousiasme Betrouwbaarheid Soort dienstverband: Deeltijd Salaris: €5,00 tot €14,00 /uur Soort dienstverband: Deeltijd Salaris: €15,00 per uur

Utrecht works

Vacature 03-10-2018 8:25 (2 weken geleden) Hanneke
  • Non-profit sector

Ik zag dit bericht van de gemeente Utrecht : Ben je op zoek naar werk en woon je in Utrecht? Heb je maximaal een MBO diploma en ben je jonger dan 28 jaar? Kom dan op 12 oktober naar Utrecht Works in Het Huis Utrecht. In de ochtend volg je een gratis workshop en leer je beter solliciteren, ’s middags zijn er speeddates met werkgevers met leuke banen! Meld je nu aan via www.utrechtworks.nl

Utrecht Works
Utrecht Works is een initiatief van Brand New Job, ROC Midden-Nederland, Gemeente Utrecht en Rabobank Utrecht om de jeugdwerkloosheid in Utrecht aan t...

werken in zorg of welzijn?

Vacature 02-10-2018 21:02 (2 weken geleden) Hanneke
  • Zorg & welzijn

Benieuwd of werken in zorg en welzijn bij je past? Kom dan op 11 oktober naar het UZNetwerkcafé bij Koninklijke Visio in Huizen. Je bent tussen 16 en 18 uur welkom aan de Bovenweg 2. Werkgevers uit de regio staan klaar om jou te ontmoeten en de mogelijkheden met je te bespreken. Uniek is deze keer de 'Blind Experience'! Ervaar hoe het is om zonder gebruik van je visus te eten ten te drinken. Ook kun je Paro de snoezelrobot en de CRDL bekijken. Doen dus!

www.utrechtzorg.nl

Utrechtzorg |
Utrechtzorg.nl is dé site voor werken en leren in zorg en welzijn in de regio Utrecht, Amersfoort en Gooi&Vechtstreek. Via Utrechtzorg.nl wordt helder...

Avond- en nachtwerk bij productiebedrijf

Vacature 28-09-2018 8:11 (3 weken geleden) Andrea

Bij een productiebedrijf is avond en nacht werk beschikbaar, het is lopende band werk, Werktijden zijn van 16.00 tot 2.00 uur of van 22.00 tot 6.00 uur.

De vacatures zijn te vinden via onderstaande links:

https://werkenbij.spotta.nl/hoofdkantoor-en-productie/feedervuller-utrecht

https://werkenbij.spotta.nl/hoofdkantoor-en-productie/productiemedewerker-utrecht

Spotta-Werkenbij - Feedervuller Utrecht

Taxichauffeurs leerlingenvervoer – regio Utrecht, Ronde Venen en Woerden

Vacature 28-09-2018 8:07 (3 weken geleden) Andrea

Wij zoeken (nieuwe) #taxichauffeurs woonachtig in Utrecht die leerlingen van/naar school willen brengen in deze regio. Interesse? Word onze nieuwe collega en solliciteer nu!

Circa 15 uur per week

Klik op onderstaande link: https://vandrielgroep.nl/van-driel-groep/vacatures/vacature-chauffeur-leerlingenvervoer-ronde-venen/

Vacature: Chauffeur Leerlingenvervoer Ronde Venen...
Vacature: Als Chauffeur zorg jij ervoor dat de leerlingen op een verantwoordelijke en veilige wijze van en naar school worden gebracht. Lees meer

vacature concierge

Vacature 26-09-2018 8:50 (3 weken geleden) Danielle van elk
  • Onderwijs

leerlingen ontvangen als de school opengaat

Arbeidsvoorwaarden • Een prikkelende, eigenzinnige en steunende werkomgeving • Ruimte om je blijvend te ontwikkelen, verplichting om je blijvend te ontwikkelen • Een informele, maar niet vrijblijvende sfeer • Begeleiding tijdens de inwerkperiode • Een collegiaal team • Salaris volgens de CAO VO

Vaardigheden • Je bent pedagogisch onderlegd en kunt omgaan met leerlingen met verschillende achtergronden • Je werkt graag samen en zoekt de verbinding met collega's en leerlingen; • In de soms hectische wereld van een middelbare school bewaar jij de rust; • Je bent niet bang om fouten te maken; • Je hebt een goed oog voor wat er moet gebeuren in en om het pand en kan daarin prioriteiten stellen; • Je draait je hand niet om voor allerhande kluswerk; • Je bent proactief, ondernemend en hebt er plezier in om zaken op te pakken en af te maken; • Je kunt goed overweg met computers; • Je bent bereidt om zo nu en dan 's avonds te werken. • Elke vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur ( de vrijdag is verplicht!) • Voor langere tijd beschikbaar zijn • Per direct starten

Over de werkgever

De Internationale Schakelklassen (ISK) is een vorm van voortgezet onderwijs voor leerlingen die geen of weinig Nederlands spreken en die zich voorbereiden op een toekomst waarin het gebruik van de Nederlandse taal een belangrijke rol speelt.

De doelen van dit onderwijs zijn het leren van de Nederlandse taal en het voorbereiden van de anderstalige leerlingen op het Nederlandstalig onderwijs.

Daarnaast zijn we erop uit dat onze leerlingen betrokken raken bij onze samenleving, zodat ze daar een actieve en positieve rol in kunnen spelen.

Uitzendbureau ASA Utrecht Mevrouw N.J.M.Jansen 030 2333444

Verhuismedewerker met opleidingstraject

Vacature 14-09-2018 13:37 (1 maand geleden) Danielle van elk
  • Logistiek

Vacature verhuismedewerker bij Mondial Movers Werk je graag met mensen, lees dan verder!

Over de functie Werk je graag met mensen en houd je van aanpakken? Word dan verhuismedewerker bij Mondial Movers! Wij leiden je op in de praktijk.

Tijdens je leer-werkbaan word je begeleid door een leermeester van Mondial Movers. Daarnaast maak je opdrachten in een cursusboek. Ook leer je door filmpjes en opdrachten die je met je mobiele telefoon uitvoert alles wat je moet weten over tiltechnieken en inpakken. De cursus is praktisch en toegankelijk. Na elk onderdeel volgt een test. Heb je alle onderdelen van de cursus goed afgerond? Dan krijg je een certificaat. Wij verwachten dat je ongeveer zes maanden nodig hebt om de opleiding tot verhuismedewerker te voltooien.

In september 2018 begint de pilot van de cursus. Daarom is Mondial Movers op zoek naar kandidaten.

Voor wie? De cursus tot verhuismedewerker is bedoeld voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zoals mensen die praktijkonderwijs volgen of hebben gedaan. Of mensen die na (langere) tijd weer terugkeren op de arbeidsmarkt. Binnen een jaar wil Mondial Movers tien medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt opleiden tot verhuismedewerker. Wat we van je vragen? Je bent enthousiast, bereid om te leren en gaat graag met mensen om. Je bent rustig en vriendelijk. Je houdt van aanpakken maar je hoeft niet beresterk te zijn. Want tillen is een vaardigheid die je geleerd wordt.

Dit biedt Mondial Movers

  • Een leer-werkbaan of een stage in een van onze zelfstandige vestigingen,
  • Persoonlijke begeleiding door een leermeester,
  • Een praktische opleiding,
  • Aantal uren in overleg,
  • Een contract op maat, dus aangepast aan de mogelijkheden,
  • Een toekomst in de verhuissector. Bevalt het vak je? Dan zijn er binnen de verhuisbranche volop mogelijkheden om nog meer diploma’s te halen. Zo kom je in aanmerking Denk er even over na, maar wacht niet te lang! De beschikbare plaatsen zijn snel voorzien. Interesse of vragen? Neem dan contact op met Danielle van Elk van Wij 3.0: 06-37470417 of via: danielle.van.elk@wij30.nl We kijken uit naar je reactie!