Nieuw bericht

Pizzabakker worden?

Vacature 14-08-2018 17:31 (3 dagen geleden) Dirkje
  • Horeca

Bekijk dan het leer-werktraject van DOK030 waar je wordt opgeleid tot professionele pizzabakker.

https://mailchi.mp/2e066ec0b24e/pizzabakker-worden-meld-je-nu-aan-voor-de-opleiding-van-dok030?e=79241fc3e6

Pizzabakker worden? Meld je nu aan voor de opleidi...

vacature meertalige reintegratie consulent

Vacature 30-07-2018 9:12 (2 weken geleden) Danielle van elk
  • Administratie

Meertalige Re-integratieconsulent

Functie omschrijving

Als Meertalige Re-integratieconsulent ben je de Arabische, Poolse of Turkse taal machtig en hierdoor beter in staat om onze klanten te re-integreren.

De kerntaak van deze functie bestaat uit het begeleiden en bemiddelen van anderstaligen in Spoor 2 richting de arbeidsmarkt. Aan de hand van ons 3 stappen programma en geintegreerde Nederlandse taaltraining help jij de klanten vooruit en weer naar een andere werkgever in een passende functie.

Deze klanten hebben een werkgever en (weinig) mogelijkheden om terug te keren in de oude functie. In nauwe samenwerking met de werkgever en ons Team van overige meertalige re-integratieconsulenten draag jij bij aan een prettig re-integratieproces voor de werknemer en werkgever.

Functie taken •Je geeft elke klant individuele aandacht en persoonlijke coaching gedurende het gehele re-integratietraject; •Je geeft elke klant een individuele sollicitatietraining, trainingen naar behoefte en stelt een zoekprofiel op; •Je leert elke klant een vacature te analyseren en zelfstandig digitaal te solliciteren totdat de klant hierin zelfredzaam is; •Je benaderd dagelijks nieuwe werkgevers om jouw klanten voor te stellen en op sollicitatiegesprek te krijgen; •Je rapporteert de traject voortgang op vaste momenten door middel van voortgangsrapportages en e-mails. •Je verwerft samen met de klant vacatures, baangaranties, arbeidsgewenning plekken met als doel een passende en duurzame baan.

Functie eisen •HBO werk- en denkniveau; •Kennis van of ervaring met de doelgroep; •Commercieel en resultaatgericht; •Integer, stressbestendig en optimistisch; •Goed Nederlands in woord en geschrift; •Kennis van de Arabische, Poolse of Turkse taal en cultuur.

Bedrijfsprofiel

Arbeidsvoorwaarden

ABTRO Re-integratie biedt je een compleet Traineeship binnen ABTRO aan en een uitdagende en zelfstandige functie in een inspirerende werkomgeving waarin veel aandacht is voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Daarnaast ontvang je een marktconform salaris en secundaire voorwaarden.

Bel ons op: 030 - 699 20 97 of mail ons: info@abtro.nl

Medewerker catering Oranje Fonds

Vacature 15-07-2018 17:08 (1 maand geleden) Hanneke
  • Catering
Vacatures | Oranje Fonds brengt ons bij elkaar
Vacature medewerker catering
Opleidingsprogramma woningcorporatie

Opleidingsprogramma woningcorporatie

Tip 13-07-2018 16:49 (1 maand geleden) melissa
  • Bouwkunde

Ben of ken jij een statushouder die woont in Utrecht? En wil jij leren en netwerken in de vakgebieden bouw, techniek en vastgoed? Meld je dan nu aan voor het opleidingsprogramma woningcorporatie via mail: jongeren.tau@newdutchconnections.nl of via whatsapp Bob Poel: 06 - 14633119. Meer weten? Kijk het introductiefilmpje: Https://youtu.be/HZ8QnSqi0dU

leer werk trajecten bij de gemeente Utrecht

Vacature 13-07-2018 10:58 (1 maand geleden) Danielle van elk
  • Alle sectoren

Interessante leer werk trajecten Dit overzicht omvat meer dan 30 trajecten.

Deze trajecten zijn onder meer tot stand gekomen in samenwerking met het WSP Utrecht Midden. In dit overzicht staan de volgende nieuwe trajecten:

• Medewerker ICT Servicedesk BBL 4 • Assistent dienstverlening en zorg Zeist • Kraamspecialisatie voor Verzorgende IG • Kraamverzorgende BBL 3 • Verkoopmedewerker BBL 2/BBL3/BBL 4

Het Leerwerkloket Utrecht is een overheidsorganisatie met de opdracht de combinatie van leren en werken te stimuleren. Het Leerwerkloket Utrecht is een onderdeel van Werkplein Utrecht en werkt nauw samen met de Werkgeversservicepunten en Brancheservicepunten in de regio.

Het leerwerkloket wordt aangestuurd door een samenwerkingsverband van diverse organisaties: UWV - Gemeente Utrecht - MBO Utrecht - Wellant College - VNO/NCW - MKB Midden

Advies en ondersteuning Het Leerwerkloket Utrecht adviseert en biedt telefonisch eerstelijns ondersteuning. Aansluitend plannen we desgewenst een gesprek met u op onze vestiging in Utrecht. Aan de dienstverlening van het Leerwerkloket Utrecht zijn geen kosten verbonden.

U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 06-549 70 139 of per email: utrecht@lerenenwerken.nl

Het Leerwerkloket Utrecht is gevestigd op de Moeder Teresalaan 100 in Utrecht.

Wilt u langskomen, maak dan even een afspraak!

Baan in de mode ? - Utrecht Hoog Catharijne - Miss Etam

Vacature 03-07-2018 15:14 (1 maand geleden) Hanneke
  • Detailhandel

Parttime verkoopmedewerk(st)er Utrecht Hoog Catharijne Parttime Opleidingsniveau MBO Branches: Handel/Commercieel

Een stap over de drempel van onze winkels of van ons servicekantoor en je wordt ondergedompeld in de wereld van Miss Etam. Wij zijn gedreven en gepassioneerd als het gaat om mode en service. Wij zorgen er elke dag voor dat onze klant wordt verrast door de mooiste mode artikelen en de laatste fashion trends. Geen dag is hetzelfde en dat maakt werken bij Miss Etam nu juist zo leuk en veelzijdig.

Voor ons nieuw te openen filiaal te Hoog Catharijne in Utrecht zijn we momenteel op zoek naar enthousiaste

Parttime Verkoopmedewerk(st)ers (20-25 uur per week)

Als verkoopmedewerkster ben jij het visitekaartje van Miss Etam in de winkel. Als je bij Miss Etam in een winkel werkt, dan ben jij verantwoordelijk voor een totale fashionbeleving. Tijdens een bezoek van onze klant geef je stijl- en kleuradvies en inspireer je haar door de laatste modetrends te showen en de mooiste combinaties te laten zien. Samen met een gezellig en resultaatgericht team ontvang je haar met open armen en zorgen jullie niet alleen voor een goede omzet, maar ook voor tevreden klanten in een fijne winkelomgeving.

Dit hebben wij jou te bieden: Een dynamische, afwisselende werkomgeving waar je volop aan de slag kan gaan met jouw passie voor mode. Een marktconform salaris met daarbij een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan een bonusregeling tot 7,5% en kortingen op de gehele Miss Etam collectie. Daarnaast bieden wij een omgeving waar je alle ruimte krijgt om jouw competenties verder te ontwikkelen. Middels onze speciale ‘onboarding app’, zorgen wij ervoor dat jij goed wordt ingewerkt en alle facetten van het werk kunt trainen voor deze baan.

Dit verwachten wij van een parttime verkoopster bij Miss Etam: Jij hebt passie voor mode en je bent geïnteresseerd in de laatste trends Je bent commercieel en resultaatgericht Je bent een bron van inspiratie voor onze klant; kunt meedenken, je inleven en je biedt haar een luisterend oor. Van kassa tot paskamers; je bent een proactieve allrounder in de winkel Je bent communicatief sterk, enthousiast en staat altijd klaar voor een praatje Je bent flexibel ingesteld en woont in de omgeving van Utrecht.

Voel jij je verbonden met ons mooie merk? Heb jij een passie voor mode en stijl? Maak er je werk van!

Zet de stap, solliciteer en kom in een warme wereld van aandacht en gezelligheid. Wij ontvangen graag jouw cv met een motivatie .

https://missetam.onlinevacatures.nl/nl/Vacature?provinceId=22

Werken bij Miss Etam | Miss Etam vacatures
Werken bij Miss Etam? Bekijk hier de meest actuele vacatures bij Miss Etam en solliciteer direct.

Adm mdw gezocht, stichting Utrecht - 8 tot 16 uur

Vacature 20-06-2018 10:23 (1 maand geleden) Hanneke
  • ICT

Werken als allround administratief medewerker voor een stichting in Utrecht Utrecht | Provincie Utrecht | Administratieve vacatures | Secretariele vacatures | Administratief medewerker | Backoffice medewerker | Receptioniste | Secretaresse | Parttime (overdag) | HBO | Universiteit ​ Voor onze opdrachtgever stichting PHOV zoeken we een administratief medewerker voor ongeveer 16 uur per week. Ben jij op zoek naar een leuke en uitdagende functie in Utrecht, waar jij je vaardigheden volledig kan in zetten? Dan is dit de ideale baan voor jou! Lees snel verder!

Functieomschrijving Stichting PHOV geeft veiligheidskundige opleidingen, gericht op kwaliteit en kennisverspreiding. Ze houden zich bezig met het opleiden van mensen op het gebied van arbeidsveiligheid. PHOV is dan ook een stichting zonder winstoogmerk Mooi omschreven, maar wat ga jij nu precies bij deze stichting doen? Je zult je collega's gaan ondersteunen in het bijhouden van de administratie, het behandelen van telefonische aanvragen, het bijhouden van de digitale leeromgeving, archiveren en diverse hand- en spandiensten. Ook moet je makkelijk overweg kunnen met Microsoft Word, Excel en Powerpoint. Dit zal voor ongeveer 8 tot 16 uur zijn. Wat wij bieden Een kans om je administratieve talenten te ontwikkelen Een intiem en klein team van collega's waar je veel vrijheid krijgt Een uitdagende baan voor 8 tot 16 uur in de week Een werkplek centraal gelegen in Utrecht Wat wij vragen Minimaal hbo werk- en denkniveau Je hebt ervaring met digitale leeromgevingen Je bent accuraat en gaat secuur te werk Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Extra informatie Opleidingsniveaus HBO, Universiteit Plaats Utrecht Werkuren per week 8 - 16 Dienstverbanden Parttime (overdag) Verantwoordelijk voor Verantwoordelijk voor digitale leeromgeving en administratieve werkzaamheden Gepubliceerd op 18-06-2018 Solliciteer direct!

Contactpersoon: Puck Janssen, bereikbaar op tel. 030-2380310 of 0682873545 Stel een vraag over deze vacature Ontvang nieuwe vergelijkbare vacatures in je mailbox Geef hieronder aan in welke omgeving je een vergelijkbare functie zoekt en ontvang nieuwe relevante vacatures in je mailbox.

< 10 km

Administratief

Secretarieel

Parttime (overdag)

Alert opslaan Is dit ook iets voor jou? Ideale parttime bijbaan bij Rabobank als Junior Process Controller in Utrecht Direct parttime aan de slag als tijdelijk Administratief Medewerker CRM bij BAM in Bunnik Mbo startersfunctie op afdeling financiën in Amersfoort Voor 24-40 uur aan de slag als klantenservice medewerker in de zorg in Maarssen Per 2 juli gezocht: administratief medewerkers (24 - 40 uur) bij Mediq in De Meern Deel deze vacature

Toch niet helemaal waar je naar op zoek bent? Zoek hier verder!

Zoeken We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ. Vestigingen Alkmaar Amersfoort Amsterdam-Centrum Amsterdam-Noord Amsterdam-Westerpark Amsterdam-Zuidoost Apeldoorn Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Hoofddorp Leeuwarden Leiden Maastricht Nijmegen Roermond Rotterdam Tilburg Utrecht Zwolle Kandidaten Inschrijven Traineeships Over YoungCapital Werken bij YoungCapital Bladeren door vacatures YoungCapital Apps YoungCapital IOS App YoungCapital Android App FAQ Partners Werkgevers Werkgevers home Vacature aanmelden Tarief berekenen Referenties Zoeken

Download nu de app

© 2018 • KvK nr: 65327853 • Algemene voorwaarden • Privacy • Contact

YoungCapital Google score 4.3 - 2796 reviews

× Wees er snel bij!

Ben jij perfect voor deze baan? What you're waiting for! Solliciteer snel, voordat het te laat is! Solliciteer direct!

Adm mdw vrije school gezocht - Utrecht - 0,4 fte

Vacature 19-06-2018 17:30 (1 maand geleden) Hanneke
  • Onderwijs

Administratief medewerker – Utrecht Primair onderwijs Functie Administratief medewerker Organisatie Vrije School Utrecht Plaats Utrecht Sluitingsdatum 04 juli 2018 De Vrije School Utrecht zoekt voor haar locatie Hieronymusplantsoen met ingang van 1 augustus 2018 een administratief medewerker. Het betreft een tijdelijke aanstelling met uitzicht op een vaste aanstelling. De omvang van de aanstelling is 0,4 fte. Inschaling in salarisschaal 4 CAO-PO. Werkzaamheden Alle voorkomende werkzaamheden m.b.t. de leerlingenadministratie en het bieden van secretariële ondersteuning en ondersteuning aan de personeelsadministratie. Wie zoeken wij? We zijn op zoek naar een accurate en enthousiaste collega die het team wil ondersteunen. We vragen je te solliciteren als je aan de volgende eisen voldoet: Mbo werk- en denkniveau Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift Vaardigheid in het gebruik van administratieve computerprogramma’s Kunnen omgaan met ad hoc werkzaamheden Accuraat en communicatief vaardig De Vrije School Utrecht is een coöperatie, alle medewerkers zijn hiervan lid en kunnen deelnemen aan de Algemene Ledenvergadering. Contactinformatie Belangstelling? Wanneer je voldoet aan het bovenstaande profiel, kun je je sollicitatie (met CV) tot uiterlijk 4 juli 2018 sturen naar: Ines Scheffer (schoolleider), mailadres: schoolleiding@vrijeschoolutrecht.nl Voor informatie kun je bellen met Harrie Stokkel 030-2319209. Een uitgebreide functieomschrijving is te vinden op onze website. De sollicitatieprocedure bestaat uit een gesprek van de geselecteerde kandidaten met de sollicitatiecommissie en een kennismaking met de school door een dag in de school mee te lopen. De sollicitatiecommissie bestaat uit de schoolleider en de medewerker bureau. De gesprekken worden in de week van 9 juli gehouden.

Andere vacatures... Leerkracht muziek – Utrecht (Leidsche Rijn) Leerkracht handwerken – Utrecht (Leidsche Rijn) Pedagogisch medewerker Alphen aan de Rijn Leerkracht euritmie – Haarlem Duoleerkracht klas 5 – Haarlem Dossiers Internationale samenwerking Vrijeschool initiatieven Mediapedagogiek Vrijeschoolonderwijs 2032 Agenda Zomercursus Semily 07 juli 2018 Internationaal... Platform Voortgezet Onderwijs – 11 september 11 september 2018 Vereniging... Vacatures op de vrijeschool Leerkracht muziek – Utrecht (Leidsche Rijn) 19 juni 2018 Primair onderwijs Leerkracht handwerken – Utrecht (Leidsche Rijn) 19 juni 2018 Primair onderwijs Administratief medewerker – Utrecht 19 juni 2018 Primair onderwijs Vereniging Missie Bestuur en organisatie Algemene Ledenvergadering Leden en vrijescholen Non-discriminatiecode Nieuwsbrieven Contactgegevens Opleidingen Vrijeschool Pabo Vrije Hogeschool Music in Education Docent dans/euritmie Warmonderhof Edith Maryon College Vrijeschoolonderwijs Waarom de vrijeschool? Maatschappij van de toekomst Nederlandse onderwijsbestel Onderwijs in leeftijdsfasen Seizoenen en de natuur Het vak euritmie Leren, een creatief proces Periodeonderwijs Leerkracht in voorbeeldfunctie Ontvankelijkheid van het kind Vertrouwensbasis Netwerk Sectororganisaties Internationaal Opleidingen Magazines Community Overheid

https://www.ithaka-isk.nl/vacatures

Tip 14-06-2018 12:26 (2 maanden geleden) Danielle van elk
  • Onderwijs

Interessante vacatures als docent bij Ithaka, een internationale schakelklas voor anderstaligen en nieuwkomers.

Ze zoeken in ieder geval een docent Biologie en een docent drama

Avondmdw. retouren - Nieuwegein - fulltime & parttime

Vacature 12-06-2018 14:18 (2 maanden geleden) Hanneke
  • ICT

Avondmedewerker retouren - 18.00 tot 22.00 uur - Nieuwegein Active Ants E-Commerce & Logistiek – Nieuwegein 2 dagen geleden Functieomschrijving Wat ga je doen? Als medewerker retouren ben jij er verantwoordelijk voor dat retour gezonden artikelen weer netjes op hun plaats komen te staan in het magazijn. Dagelijks komen zendingen retour die gecontroleerd moeten worden. Je pakt deze uit en beoordeelt deze op beschadigingen, uiterlijke staat etc. Je zorgt dat alles weer geschikt is om opnieuw te versturen. Dit kunnen zeer uiteenlopende werkzaamheden zijn zoals het ompakken van producten of het strijken van kleding. Als de producten in goede orde zijn worden ze weer ingeboekt in het systeem van Active Ants. De bijbehorende administratieve handelingen zijn vast onderdeel van de functie. Afhankelijk van waar het druk is kun je ook ingezet worden bij andere werkzaamheden. De avonddienst voor de afdeling retouren is van 18.00 uur tot 22.00 uur. Functie-eisen Reageren? Leuk! Stuur dan je volledige CV + korte motivatiebrief per mail naar werken@activeants.nl. Vermeld daarbij ook de volgende punten: • ben je fulltime of parttime beschikbaar • indien part-time: het aantal beschikbare uren per week • Of je eventueel bereid bent in de avond te werken • Woonplaats maximaal 25 km van Nieuwegein in verband met reiskostenvergoeding • In bezit van eigen vervoer of woonachtig in de regio Bedrijfsprofiel Active Ants is één van de snelst groeiende e- fulfilment bedrijven van Nederland, met als focuspunt: E- commerce. Ze is uniek doordat ze 30 jaar kennis van logistiek combineert met 15 jaar kennis van E-commerce. Momenteel verzorgt Active Ants voor meer dan 90 webwinkels de complete logistieke en financiële afhandeling van de bestellingen.

Conciërge gezocht bij Fluenta scholen - Houten -

Vacature 12-06-2018 14:13 (2 maanden geleden) Hanneke
  • Onderwijs

Fluenta scholen www.fluenta.nl Plaatsingsdatum

30 mei 2018 Locatie

Houten, Netherlands Categorie

Onderwijs / Onderzoek / Wetenschap
Dienstverband

Part-time
Opleidingsniveau MBO Vacature beschrijving Onze huidige conciërge heeft de pensioengerechtigde leeftijd bereikt en gaat daar (h) eerlijk van genieten. Daarom zijn de kinderen en de teamleden op zoek naar een nieuwe conciërge vanaf 1 augustus 2018. Wat gaat je doen? • Openen van het gebouw en ontvangen van personeel, leerlingen, ouders en andere bezoekers. • Toezien op een opgeruimde omgeving, zowel binnen het schoolgebouw als ook het buitenterrein. • Beheren en uitvoeren van kleine onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. • Signaleren van eventuele noodzaak van groot onderhoud of complexere reparaties (en opdracht geven tot uitvoering hiervan). • Uitvoeren van (lichte) schoonmaakwerkzaamheden. • Verrichten van schilderwerkzaamheden. • Boodschappen doen bij verschillende winkels. • Verlenen van hulp bij eventuele calamiteiten. • Beheren van sleutels en eventuele pasjes, codes, etc. • Enkele avonden per jaar aanwezig op school om de ouderraad te helpen. • Meedenken met kleine en grotere problemen die aan hem/haar worden voorgelegd. Wat is ook belangrijk? • Je bent dienstbaar aan het onderwijzend personeel. • Je kunt goed omgaan met kinderen. • Je weet prioriteiten te stellen en te bepalen welke taken als eerst uitgevoerd moeten worden. • Je kunt zichzelf omschrijven als: zeer flexibel, zeer stressbestendig, accuraat en altijd vriendelijk. Voor informatie over de functie op De Zonnewijzer kun je contact opnemen met Ruud König, directeur van De Zonnewijzer 030-2421063. Je salaris is afhankelijk van je relevante werkervaring en bedraagt maximaal € 2.131,-- bij een fulltime baan.

Home

Administratief medewerker gezocht bij ASR - fulltime - Utrecht

Vacature 08-06-2018 17:49 (2 maanden geleden) Hanneke
  • Financiële dienstverlening

Administratief talent gezocht! Ga aan de slag bij a.s.r. verzekeringen in Utrecht Utrecht | Provincie Utrecht | Administratieve vacatures | Callcenter vacatures | Administratief medewerker | Backoffice medewerker | Klantenservice medewerker | Fulltime (startersfunctie) | Fulltime (ervaren) | HBO Ben jij goed met cijfers en vind je het leuk om klanten te helpen met hun vragen? Zou jij per direct fulltime (32-40 uur) aan de slag willen voor langere tijd? Voor a.s.r. verzekeringen in Utrecht ben ik op zoek naar een administratief medewerker voor de afdeling arbeidsongeschiktheidsverzekeringen! Het gaat om een functie tot november, met kans op verlenging en overname door a.s.r. Zoek jij deze baan ter verrijking van je cv? Lees dan snel verder en laat een sollicitatie achter! Functieomschrijving Als administratief medewerker op de backoffice van de afdeling arbeidsongeschiktheidsverzekeringen ga jij aan de slag met verschillende administratieve projecten, waarin jij het voortouw neemt. Je bent voornamelijk bezig met het overzetten van gegevens van klanten naar een nieuw systeem. Je controleert de gegevens, vult ze aan wanneer dat nodig is en voert wijzigingen direct door. Daarnaast beantwoord je vragen van klanten en interne collega’s. Dit alles doe je samen met collega's, maar jij neemt hier een leidende rol in. Als je eenmaal ingewerkt bent, zul je dan ook steeds meer verantwoordelijkheden krijgen. Je maakt gebruik van verschillende computersystemen en bent niet bang om daar nieuwe dingen over te leren. Jij bent secuur, cijfermatig sterk en je gaat moeilijke klussen niet uit de weg. Als jij je op een project stort ben je niet bang om vragen te stellen. Kun jij niet wachten om deze toffe job op je cv te zetten en lekker fulltime aan het werk te gaan? Solliciteer dan vandaag nog! Wat wij bieden Een bruto uurloon van €13,22 Een fulltime baan voor tot minimaal november, met kans op verlenging! Een tegemoetkoming in de reiskosten Werkervaring opdoen bij een grote verzekeraar in een gezellig team Wat wij vragen Minimaal hbo werk- en denkniveau Je bent communicatief vaardig en klantgericht ingesteld Ervaring met het invoeren en controleren van gegevens is een pré Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Extra informatie Opleidingsniveaus HBO Plaats Utrecht Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Fulltime (ervaren) Salarisindicatie €13,22 per uur Verantwoordelijk voor Het verwerken van aanvragen en mutaties en het doorvoeren van wijzigingen Gepubliceerd op 07-06-2018